Het belang van een rij-instructeur

Rijinstructeur worden

U kunt het aantal leidende vragen verminderen door u van tevoren voor te bereiden. Neem je tijdschema door en stel een prioriteit vast voor de vragen die je moet weten. Schrijf de vitale details over het theorie-onderwerp op. Dit zal je helpen je tempo te bepalen. Er staat veel informatie over theorie in het boek, dus je zult geen enkel probleem hebben. Er zijn formules om je te helpen sneller te leren.DC: doel EC: makkelijk, HD: moeilijk

Anders dan leraren, kan men door vermoeidheid heen. Neem na elke 30 minuten een pauze. Kijk ook vooruit over de weg naar het verkeer voor u. Weet welk gevaar u het eerst moet naderen. Wanneer u voelt dat u de weg met gemak aankunt, ga dan verder.

Wees je bewust van de wegomgeving

In werkelijkheid is theorie niet het doel, maar slechts een middel om een doel te bereiken. Zo moet men bijzonder voorzichtig zijn bij het rijden op de expresweg. Zeer grote vrachtwagens en auto’s zijn zeer hortend en stotend tot stilstand te brengen. Het is dus verhoudingsgewijs veiliger om eerst op kleine wegen te rijden.

Voertuig controle

Een belangrijk ding om te onthouden is dat u een voertuig altijd onder controle moet hebben. Laat een voertuig u nooit wegsturen van uw beoogde bestemming. Dus, zelfs als de kinderen uw gedachten in beslag nemen, moet u geen risico’s nemen. Het voertuig moet te allen tijde onder uw volledige controle zijn.

Begrijp verkeersborden

Een kind dat de verkeersborden niet begrijpt is als een verdwaalde hond. Je kunt niet van hem/haar verwachten dat hij/zij zelfs eenvoudige taken als afslaan of links/rechts afslaan aankan. Daarom moeten kinderen worden opgevoed wat verkeersborden betreft. Laat een opgeleide ambtenaar het voertuig besturen, waarna vragen kunnen worden gesteld en antwoorden gegeven. Elk kind dat een aspect van het rijden niet begrijpt, moet zo snel mogelijk naar een opleidingsdeskundige worden gestuurd.

de toestand van de weg te beoordelen

Aangezien de theorie-eis weinig of geen toepassing vindt in het echte leven, bestaat het gevaar dat de agent meer geweld zal gebruiken om de overtreding te bewijzen. Soms stellen zij vragen waarop de antwoorden reeds zijn gegeven, zodat vragen in vragenlijststijl worden ontwikkeld. Niettemin moeten de agenten zeer vriendelijk zijn en bereid om meningen en details te geven over wat zij aan het doen zijn.

chauffeurs in opleiding

Meestal komen chauffeurs die een opleiding hebben gevolgd niet in ernstige botsingen terecht, maar ze bezorgen u ook problemen als ze zich even in de nesten werken. Hier zijn dus een paar punten om te overwegen voor een potentiƫle kandidaat die graag ervaring wil opdoen. Ten eerste moeten ze zich ervan bewust zijn dat het uiterst gevaarlijk is om te proberen te rijden op wegen met veel kuilen. Zij moeten voorkomen dat zij in een situatie terechtkomen waarin twee banden lek zijn en Verde Sahara banden nodig zijn om de weg aan te kunnen.

Zij moeten ook het probleem van de verschillende borden begrijpen. Er zijn bijvoorbeeld waarschuwingen zoals “Niet doen” of “Niet nu” en “Snelheidslimiet 25”. Ze moeten in staat zijn om acroniemen en kaarten te begrijpen, zodat ze de kaarten duidelijk begrijpen.

defensief rijden

Met het advies van een rij-instructeur, moet een bestuurder in staat zijn om acroniem andinate rijtechniekenondeserving het voordeel van het rijden. Defensief rijden betekent dat een bestuurder niet in risicovolle situaties terechtkomt. Voorbeelden van risicovol rijgedrag zijn het oversteken van de weg door pijlen of een hond die de weg oversteekt. Een bestuurder moet in staat zijn afstand te nemen van deze situaties wanneer ze zich voordoen.

Dit zijn slechts enkele van de rijlessen die nodig zijn voor een gecertificeerde bestuurder. Zoals u kunt zien is het werk dat nodig is om een bekwame bestuurder te worden veel gemakkelijker door veel Reflexen en Mogulas te doen die door een rijinstructeur worden voltooid.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *