motor-dropper, rijders

Gratis stockfoto met bestuurder, beweeglijk, competitie

Een motordropper, die zich tussen de kop en de valpijp op een drop-in-cilinder bevindt, voegt extra bodemvrijheid toe bij het hangen. Het is niet per se een mechanisch apparaat, maar het is een speciale aanpassing die de fiets stabieler maakt bij de detrous stuurpenpunt. Hanghoogte is erg belangrijk en moet worden gehandhaafd om controle te hebben. De engine-dropper werkt volgens het mechanische principe van een magneto-rheologische tunneling-eenheid.

Wanneer de motor-dropper wordt geplaatst, ontstaat er een opening tussen de bovenste en onderste hefinrichting. Deze opening werkt als een veer, waardoor de vering gemakkelijker kan worden afgesteld. U kunt de droop van de ophanging aanpassen door de opening tussen de koppeling en de downpipe te veranderen. Het verlagen van de achterbrug bij volledige vergrendeling geeft een kortere blootstelling aan de ophanging onder het punt van eenheid met het frame. Daarom gebruiken de meeste dirt-ikes een kortere ophanging om een ​​kortere remweg onderaan de slag te bereiken. Als je naar de foto kijkt, kun je zien dat er een hangende achterbrug is die vooraf is ingesteld op de normale hoogte. Terwijl u de achterbrug omhoog brengt, kunt u de opening tussen de koppeling en de downpipe aanpassen om een ​​kortere landingsafstand mogelijk te maken. Dan wordt de achterbrug korter naarmate je een bocht van 360 graden maakt.

De KTM X-Bow is in feite een trailbike van de isoonlijke variëteit. Zijn naam is een klassieke crossmotor omdat hij zo sterk lijkt op de volgas 200cc crossmotor. Hierdoor biedt de KTM X-Bow uitstekende crossmotorprestaties, half zoals de volgasfietsen. Deze fiets werd eind jaren 80 voor het eerst ontwikkeld door de Duitse fabrikant KTM. Het wordt nu in de VS verkocht onder de merknaam X-Bow.

De X-Bow is een trailbike die ideaal is voor het doorprikken van vuilkoorden. Hij heeft een lichtgewicht aluminium chassis en de volledig aluminium achterbrug en schokdempers, samen met de hoogwaardige en racevorken, zorgen voor een zeer veerkrachtige rit. De motoren zijn afgesteld om snelheid en koppel te leveren. De KTM X-Bow-motor is een met chroom gevulde eencilinder met een inhoud van 986 cc. Het kan ook worden gevonden met vering van het racetype.

Als je naar de foto's van de X-Bow kijkt, kun je je afvragen waarom zo'n gemeen ogende machine zo'n krachtige motor heeft. Welnu, hij heeft 986 cc, het vermogen van één cilinder, samen met de capaciteit van 986 cc, en deze motor maakt de machine zo erg snel. Om de acceleratie te verbeteren, heeft de fiets bovendien een getunede korte schakeling van het racetype.

Het bijzondere aan de KTM X-Bow is dat hij is ontworpen voor offroad-avontuur, inclusief een volledig gesloten passagierssysteem. Het zadel is echter uitgerust met twee afgedekte opbergdozen, zadelzeephouder en gereedschapskist en rails die van aluminium zijn gemaakt. Het opvallende dashboard, dat is opgebouwd uit LCD-technologie, geeft de machine een zeer verfijnde uitstraling. Onder de zitting bevindt zich een overdekte opbergdoos, die toegankelijk is via een afgedekt bevestigingssysteem. De cilinderinhoud van 916 cc is indrukwekkend omdat de motorkap werkt met een uitstekende distributieketting.

Omdat de X-Bow is uitgerust met een dergelijke motor, beweegt hij met de beste efficiëntie op offroad-terrein. Het kan obstakels zoals verkeersdrempels oversteken en draait zonder enige moeite. Bovendien is het vermogen van de motor zodanig dat men op snelwegen kan rijden zonder gevolgd te worden door de politie. Hij loopt op de geavanceerde technische snelheid van biodiesel van 7,5, en hij kan ook op gewone brandstof rijden. Ktm achterbrug

De KTM X-Bow is in de eerste plaats een krachtige, volledig uitgeruste offroad-motorfiets, waaraan hij zijn naam dankt. Niet alleen dat, het is een krachtige machine die licht in gewicht is, en het is een fantastische fiets om te hanteren. Bijna alle rijders hebben het vermogen om met deze fiets op snelwegen om te gaan. Het maakt gebruik van twee motoren, en de beste eigenschap is dat de twee motoren kunnen worden gebruikt, één voor gewone rijders en andere voor racen. Deze fiets is een combinatie van snelheid, kracht en uithoudingsvermogen. Er zijn veel variaties op de X-Bow, van het basismodel tot de meest unieke ontwerpen.

Deze fiets is de beste fiets om mee te pronken. Het heeft niet alleen de beste motoren en rijders kunnen genieten van extreme snelheden, maar het is ook geweldig om te rijden. Er is geen obstakel dat je niet kunt tegenkomen op deze fiets. Het beste is dat deze fiets niet alleen op de weg kan worden gereden, maar ook op het terrein. Met het grote brandstofverbruik en de verdraagbaarheid is het een genot voor de rijder.<|einde van de meest extreme druk van de weg, en offroad-fietsen zijn blij met elke rit.

Leave a Reply

Your email address will not be published.